2018. július 8., vasárnap

Hét év után

Legutóbb jelentkezésem óta rengeteg minden történt a világban, nem úgy abban a tiszakécskei garázsban, ahol Ferenc már 2012 óta – szinte – mozdulatlanul áll. Most viszont úgy tűnik, végre elhagyhatja száműzetésének lassan évtizedes helyszínét.


A fenti képen az a dinamó látható, amit még 2011 novemberében vittem el Vecsésre Karcsinak, majd 2015-ben végül megkértem, hogy csapágyaztassa meg. Tavaly tavasszal rákérdeztem, hogy elkészült-e, tegnap pedig elhoztam.

A dolgok történésének sebességéből az következne, hogy nagyjából 2020 környékén végeznék is a cserével, de legnagyobb bánatomra nincs ennyi időm. Ferkónak mennie kell, de szerencsére van hova, csinos kis garázs várja őt a Velencei-tó partján, csak el kell jutnia idáig.


Azt találtam ki, hogy lábon hozom el őt, útvonalengedéllyel a klasszikus Tiszakécske-Kecskemét-Solt-Dunaföldvár-Sárosd útvonalon. A tréler nagyon kényelmes megoldásnak tűnik, s nagyjából annyiba is kerülne, mint felébreszteni Ferencet hétéves szendergéséből. Persze elég nagy a szopófaktor, de ezt majd sorjában.

Mondom a tervet:

  • Dinamócsere
  • Olajcsere
  • Fékek, futómű átnézése, zsírzás
  • Benzintank ellenőrzése, igény szerint tisztítása
  • Karburátor tisztítása
  • 6V-s akksi beszerzése
Mit hagytam ki?

Az útvonalengedélyt 3 napra adják, két hét múlva épp szabin leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése